fompa Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hallo folk Har en Ipod photo på 20 gb. Musikken som er på den har jeg ikke her i bodø som jeg er nå, den er på en ekstern HD på jessheim. så lurte jeg på om det går an å få musikken over på pc'en fra ipod'en igjen, men fult navn, artist navn og alt det dær. jeg finner musikken på ipod'en, og kan få den over på pc'en, men da er navnet på sangen 4 random bokstaver... skal ha noe musikk over på telefon jeg fikk idag, og jeg har kun musikk på ipod'en. Lenke til kommentar
Zeppeluna Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 hallo folk Har en Ipod photo på 20 gb. Musikken som er på den har jeg ikke her i bodø som jeg er nå, den er på en ekstern HD på jessheim. så lurte jeg på om det går an å få musikken over på pc'en fra ipod'en igjen, men fult navn, artist navn og alt det dær. jeg finner musikken på ipod'en, og kan få den over på pc'en, men da er navnet på sangen 4 random bokstaver... skal ha noe musikk over på telefon jeg fikk idag, og jeg har kun musikk på ipod'en. 6984054[/snapback] Når du legger dem i iTunes får de de vanlige navnene igjen, tror jeg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 iPod Folder gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå