Tjofle Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Igår kveld sa knappen på rullehjulet takk for seg og ville ikke mer. Jeg kan rulle opp og ned, men kan ikke trykke ned rullehjulet. Er det andre som har hatt dette problemet? Er det software eller hardware relatert? (Jeg kan trykke ned hjulet på musa, men den har ikke noen funksjon på PC'en) Det gjelder forresten ei Logitech S96 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har du ingen følelse med "klikket" når du trykker ned knappen? Vet forresten ikke om det kan finnes måter å finne ut om det er software som streiker. Da må du i såfall kjøre ett eller annet program som ikke kjører under windows, men vet liksom ikke hva det skulle være. Kanskje en linux live-cd som f.ex Knoppix. Der følger jo firefox med, og jeg tror at midtre museknapp kan fungere på samme måte i FF for linux som i windows, men har ikke testet selv. Alternativt kan du jo prøve å demontere musa og grave ut eventuell skitt og lort som har samlet seg rundt trykkknappen. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det enkleste er å prøve og plugge musa inn i en annen PC. Har har du funnet feilen på 30 sekunder. Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Det enkleste er å prøve og plugge musa inn i en annen PC. Har har du funnet feilen på 30 sekunder. 6988421[/snapback] Kom på at jeg hadde ei mus i reserve. Den funka fjell i den samme pc'en, så det er nok HW. Jaja, det er ikke akkuratt den dyreste musa i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå