Changis Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tv ut funker helt fint,(koblet med Svideo) og saa godt som krystall klart bilde (til analogt tv aa vaere;)) Problemet er at CRT staar med 1280*1024 opploesning, og TV-ut vises i 1024*768 jeg vil at tv ut ikke skal vaere mer en max 800*600, slik at jeg slipper panning. (theatre mode hjelper ikke) har proevd aa finne instillinger i CCC og tray tools, men faar ikke endret dette fra 1024. da jeg kjoerer crossfire kan jeg ikke sette op tv som display 2 (da hadde jo prob. vaert loest) fins det noen mulighet aa endre i noen config filer / regedit for aa tvinge tv ut @ MAX 800*600? eller finnes det andre muligheter? (jeg vet DNA drivers har det gamle kontroll panelet, og er litt usikker paa om det kan hjelpe, men DNA driverene har vaert utav kretsen en stund, saa de er ikke saa gode/oppdaterte) Har 2 X1900GT Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 fikk til theatre mode etter aa ha lekt litt med Tray tools, saa video er ikke noe prob. naa, men er fortsatt intr. i at tv ut skal vaere 800*600 (eller pal oppl.) saa jeg kan bruke tv til f.eks. surfing, bilde visning osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå