Mr_Zee Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg har veldig lyst til å ta opp når jeg spiller online med ps2. Er det mulig å bruke annet utstyr en en HD dvd recorder for 3000 kr ? I såfall hadde det vært veldig fint om noen kunne skrive hvilket utstyr det er å kanskje hvor jeg kan få kjøpt det ?? Endret 2. oktober 2006 av Mr_Zee Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hiv et tv-kort i PC'n, og ta opp derfra. Lenke til kommentar
Mr_Zee Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har et TV kort jeg Men skal jeg søke inn AV 1 da ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bruker du composite eller RF? Lenke til kommentar
Mr_Zee Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Det som er problemet jeg har ikke den kabeln jeg trenger Så hvor kan jeg få kjøpt en sånn kabel ? Eller hva heter den ? Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lurer på det samme. Eg har lyst til å ta opp mens eg spiller fra av1 kanal, men eg vet ikkje hvordan eg kan søke inn av1 kanalen.. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som kan hjelpe? 6993968[/snapback] Bump Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Noen som kan hjelpe? 6993968[/snapback] Bump 7037437[/snapback] Bump Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Du kan ikke "søke inn" AV1, fordi det vanligvis er SCART/Composite/S-Video-inngangen sin "kanal" Nå vet ikke jeg hvordan AV-kabelen til PS2 ser ut(og jeg er for lat til å google), men jeg tar utgangspunkt i at den har 3 RCA-plugger i "TV-enden" av kabelen. Den gule plugger du i den tilsvarende pluggen i TV-kortet, og den røde og den hvite kabelen bruker du en overgang til 3,5mm og kobler de til line-in på lydkortet ditt. Eller så kan du simpelt hen kjøpe en RF-kabel, og koble PS2'n mellom antenne/kabelTV-kabelen og tv-kortet, og søke den inn som en kanal der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå