mandela Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei, kjøpte HP laptop, det fulgte med preinstallert engelsk og norsk winxp pro, jeg valgte den engelske versjonen. Under laptopen står det en windows nøkkel som ikke stemmer overens med nøkkelen fra den engelske winxp installasjonen som fulgte med pcen. Jeg har i tillegg mottatt winxp pro i norsk utgave i ettertid, det er ingen nøkkel skrevet på cden. Hvilken nøkkel skal jeg bruke for å installere denne? (Jeg poster her og ikke under programvare->windows siden jeg tror denne situasjonen er spesiell for bærbare pcer) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 prøv med begge, så finner du vel fort ut? Kan ikke skade? Du får vel fort beskjed om nøkkelen ikke kan brukes... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) hm, nå er det jo slik at jeg har fått tilsendt en ny winxp install cd fra HP og det fulgte ikke noen nøkkel med denne. Jeg får i allefall skrive opp begge de "gamle" nøklene på cden Endret 2. oktober 2006 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå