McMuffin Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lasta ned et bilde fra limewire, men nå vil jeg slette det. Dette går ikke. Når jeg prøver å slette det skjer det ingenting. Har prøvd følgende: Markere og trykke delete. Markere og flytte til papirkurven. Laste ned unlocker. Ingenting funker. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
02tom Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lasta ned et bilde fra limewire, men nå vil jeg slette det. Dette går ikke. Når jeg prøver å slette det skjer det ingenting. Har prøvd følgende: Markere og trykke delete. Markere og flytte til papirkurven. Laste ned unlocker. Ingenting funker. Noen som kan hjelpe meg? 6983494[/snapback] Hvis bildet ligger i ei mappe så kan du slette mappa og da ordner alt seg Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Forandre filnavn til 123.jpg (noe enkelt iallfall) Start --> Kjør --> cmd del c:\adresse\til\bilde.jpg Lenke til kommentar
Obix Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lasta ned et bilde fra limewire, men nå vil jeg slette det. Dette går ikke. Når jeg prøver å slette det skjer det ingenting. Har prøvd følgende: Markere og trykke delete. Markere og flytte til papirkurven. Laste ned unlocker. Ingenting funker. Noen som kan hjelpe meg? 6983494[/snapback] Prøv med skift + delete. Denne tastekombinasjonen overstyrer søppelbøttefunksjonen og kan i enkelte tilfeller fikse problemer med sletting av fil. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Det går ikke an å endre filnavnet, og jeg har prøvd med skift + del. Flere forslag? Edit: Fikk slettet mappa. Takk for hjelpen! Endret 2. oktober 2006 av SN25P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå