Gå til innhold

Ratt og pedaler - Xbox360

EkanTrike

Anbefalte innlegg

husk at det til nå bare er MS rattet som har skikkelig FF, det fra logitec har en form for avansert rumble.

6991724[/snapback]

Mitt Logitech ratt har force feedback, og det kan ikke sammenlignes med rumble :p

Ms er ikke de eneste som har FF vettu :) her er ett fint lite utdrag fra omtalen av Logitech G25 :love: "To sterke motstandsmotorer jobber mot hverandre, og leverer effekter som er både kraftige og presise. Det beste er likevel at dette oppnås uten tegn til ujevne rattutslag. Ingen during, knepping eller hakking, slik som på mange andre ratt. Kun jevn og god motstand gjennom alle de 900 gradene. Den kulelagrede rattstammen bidrar også til godfølelsen, blant annet ved å eliminere slark mellom ratt og base. Dette er rett og slett den beste inkarnasjonen av Force Feedback vi har sett." So there you have it! :thumbup:

7103775[/snapback]

Han mente MS er eneste som har FF for xbox360, ingen andre produsenter har enda fått "lisens" til å lage det for xbox360.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jo skal jo komme GTR2 til Xbox360 og dette er et avansert simulatorspill. Spilte GTR på pc i sinn tid og jeg må si det er det beste bil simulator spillet noen gang så GTR2 som er kommet til PC nå er nokk konge det også. GTR støtter både sånn IR og clutch og h-shift

6985560[/snapback]

GTR2 til 360? Jeg trodde det var eneren som skulle slippes til 360, jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...