niruko Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har scannet inn noeen kart som jeg ønsker å ta utsnitt av. Jeg ønsker også å legge til informasjon på samme kartet. Informasjon i tekstbokser med pil utifra, som angir posisjonen på kartet for denne valgte informasjonen. Det er også ønskelig at disse tekstboksene kan dreies. Når jeg har "redigert" ferdig kartene, skal de printes ut på A4-ark. Har ikke behov for en rekke effekter og andre fiffige funksjoner. Har forsøkt meg på demo'en av Pain Shop Pro Trenger ukes-kurs for å komme inn i alle valg, - som jeg likevel ikke har bruk for. Alle forslag og innspill mottas med takk! Niruko Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Paint Shop Pro synes jeg og er knotete å holde på med. Jeg anbefaler sterkt MicrografX sitt tegneprogram Draw. Teksting med MASSE nyttige effekter går som en lek. Er meget lett å komme igang med. Har brukt det i minst ti år, og bruker det stadig. Lenke til kommentar
niruko Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Takker for rask tilbakemelding. Kan du gi meg en link hvor jeg kan laste ned en demo, eller et prøve-program? niruko Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvis du har tilgang til Powerpoint så løser du oppgaven enkelt der. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Xara Xtreme er ypperlig for slikt - og billig. http://xara.com/ Funker også ypperlig for å lappe sammen kart som er scannet i flere biter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå