Hotel Papa Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Heisann !!Filmen sees på eget ansvar, ingen ekkle scener.!! Satt og så på denne filmen ista.. Men skjønner ikke helt hvem som dauer? Han som snakker er jo han som hopper med den flightsuiten, men hvem er han andre? Hoppet de samtidig eller no sånn? Skjønte ingenting av det som skjer der Endret 2. oktober 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Han som prater var han i den svarte fallskjermen. han med den gule fallskjermen var han som traff brua og døde.. tror jeg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jaja såppas fikk jeg med meg, men hvor kommer han fra? Det er jo han med den svarte som flyr under brua og da han er under ser han en fallskjerm åpne seg foran han og får masse blod på seg.. Eller er han med svarte en som hopper fra brua mens han andre treffer? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jaja såppas fikk jeg med meg, men hvor kommer han fra? Det er jo han med den svarte som flyr under brua og da han er under ser han en fallskjerm åpne seg foran han og får masse blod på seg.. Eller er han med svarte en som hopper fra brua mens han andre treffer? 6983513[/snapback] Han svarte hopper ut først og så kommer han andre ettepå, og treffer brua rett etter at han svarte har passert.... R.I.P Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Han som snakker er ikke det han karen som er med i denna serien på discovery som heter adrenline hunters eller noe sånn? Hver episode er det et eller annet stunt som skal gjennomføres, denne gang gikk det tydeligvis ikke helt bra da.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Han som snakker er ikke det han karen som er med i denna serien på discovery som heter adrenline hunters eller noe sånn? Hver episode er det et eller annet stunt som skal gjennomføres, denne gang gikk det tydeligvis ikke helt bra da.. 6990076[/snapback] Nei det så dødelig vondt ut. Stakkars person! R.I.P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvem legger ut at en person dør? syke mennesker! R.I.P. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Dei hoppa samtidig. Den eine skulle fly under brua, den andre over, samtidig. Han som skulle fly over feilberekna, og traff difor brua. http://www.freerepublic.com/focus/f-news/996246/posts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå