Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny mobiltelefon og trenger noen tips. Jeg er avhengig av Nokia, og har kommet fram til tre modeller jeg liker. 6230i, 6233 og 5500 sport.

Noen innspill, positive/negative? Kanskje det finnes en Nokia-mobil jeg har gått glipp av?

Ønsker at mobilen er brukervennlig, har bra kamera, ser pen ut.. har en 6610i nå som jeg er veldig glad i, men den begynner å bli litt for utdatert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6230i er også ganske utdatert. Dårlig skjerm.

6233 er en telefon som jeg menser ligger i halvproff-klassen. Ikke for enkel, men ikke for avansert heller.

5500 Sport er en mobil for den aktive brukeren. Denne har MANGE finesser du har bruk for i en treningshverdag.

6131 er enklere enn 6233. Fin klapptelefon med alle de nødevenige funksjonene. (Hvertfall for min del).

Lenke til kommentar

6233 er en telefon som jeg menser ligger i halvproff-klassen. Ikke for enkel, men ikke for avansert heller.

5500 Sport er en mobil for den aktive brukeren. Denne har MANGE finesser du har bruk for i en treningshverdag.

6131 er enklere enn 6233. Fin klapptelefon med alle de nødevenige funksjonene. (Hvertfall for min del).

6984313[/snapback]

1. Du kan da ikke mene at 6230i sin skjerm er dårlig?

Joyfulgirl:

Hvor mye har du tenkt å bruke på mobil?

6288 er jo et alternativ, men dog skyvemobil. Og hvis du trenger en avansert mobil, så kan N73 anbefales :)

Lenke til kommentar

6984313[/snapback]

Joyfulgirl:

6288 er jo et alternativ, men dog skyvemobil. Og hvis du trenger en avansert mobil, så kan N73 anbefales :)

7000040[/snapback]

NOKIA 6288 sier du, men er den til salgs nå da?

noen som vet når den vente å komme i butikkene?

Lenke til kommentar

Nokia 6233 er ikke vanskelig. Jeg har den og er storfornøyd. Han mente halvproff på den måten med alle funksjonene, ellers kjører den series 40 V.3 - det samme som 6131 har. Meget raskt og flott operatørsystem. Jeg gikk fra SE W550i til 6233, og siden den er så rask var det en fryd å leke seg med den for å bli kjent med operativsystemet. :) Kjøpte meg 1 Gig minnekort med en gang og veske til den samt pussefille. Vil ikke ha noe som trekker ned på det ekslusive designet, verken skraper eller fingermerker. Elsker denne mobilen.

Tviler på at man får mer for pengene enn en 6233. :)

Lenke til kommentar

Enig.

Nokia 6233, er vel en av de beste tlf jeg har hatt og til en beskjeden pris.

Ikke vanskelig nei, om man bruker litt tid til å leke med den, kommer man fort inn i det.

Bra stillbilder og veldig bra videofunksjon.

Jeg har og kjøpt et 1gb minnekort og satt inn.

Da har du plass til "haugevis av bilder på beste kvalitet og over 1 time video, med flott kvalitet.

Med andre ord....

Anbefales på det sterkeste og skulle du lure på noe, så bare spør meg, eller andre her inne.

RF

Lenke til kommentar

6984313[/snapback]

Joyfulgirl:

7000040[/snapback]

NOKIA 6288 sier du, men er den til salgs nå da?

noen som vet når den vente å komme i butikkene?

7001029[/snapback]

Etter alt å dømme så har den kommet hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...