Gå til innhold

Bordlader til Nokia 6280?

Dipso

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på jakt etter en bordlader til min nye nokia 6280. Finner ikke noe på nokiasiden...

Er det mulig at noen av bordladerne til andre nokia modeller vil funke på min?

Noen som har noen tips?

Jeg har en gammel lader av type DCV-14, men den er for smal for den nye nokiaen... tror dere det går an å "modde den" (dvs kappe av sidene) eller er strøm interfacet anderledes. (den "konverterer" fra vanlig lader til "dataporten"(som er av samme type som på 6280'en))

Siden batteritiden er relativt lav på 6280 hadde det vert veldig kjekt med en bordlader, da jeg har mye lettere for å huske å lade om jeg bare gjør det til vane å sette telefonen i den når jeg kommer hjem.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg er på jakt etter en bordlader til min nye nokia 6280. Finner ikke noe på nokiasiden...

Er det mulig at noen av bordladerne til andre nokia modeller vil funke på min?

Noen som har noen tips?

Jeg har en gammel lader av type DCV-14, men den er for smal for den nye nokiaen... tror dere det går an å "modde den" (dvs kappe av sidene) eller er strøm interfacet anderledes. (den "konverterer" fra vanlig lader til "dataporten"(som er av samme type som på 6280'en))

Siden batteritiden er relativt lav på 6280 hadde det vert veldig kjekt med en bordlader, da jeg har mye lettere for å huske å lade om jeg bare gjør det til vane å sette telefonen i den når jeg kommer hjem.

6983289[/snapback]

Søk på www.ebay.com etter 6280 og desktop charger. Tenker du får nok treff der. :cool:

Lenke til kommentar

jau får vel prøve det :)

Har ikke store håp dog... siden jeg ikke fant noe med google :no:

EDIT:

HAHA! jeg løste problemet. Kjøpte meg en bilholder for 6280'en. Den funker strålende til denne bruken. Festa den på pulten i stående stilling, kobla laderen i bilholdern, og vipps, bordlader/dockingstation. :D

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...