CoolBeer Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg fikk kopiert Mandrake 8.2 hos en kompiss, dete funka rimelig fint! Så lasta jeg ned Mandrake 9.0, installerte og testet... Fikk bare problemer... Er KDE 3.0 veldig ustabilt eller er det bare maskina mi som ikke henger helt med... På lokalnettverket har vi tre maskiner(en winXP, og to Linux), det endte med at vi hadde ping på 1 sec tilsammen når vi pinga verandre samtidig og ett sec når en pinga alene... ??? Så jeg gikk glatt tilbake til Mandrake 8.2 igjen og her er jeg fortsatt... Digga forresten at Unreal Tournament og Unreal Tounrnament 2003 kan kjøres native i linux! :smile: Men må si at Mandraken har en tendens til å krashe av og til(etter en uptime på rundt 20timer???), så det kan være machina mi som er problemet, Machin: XP1900 512MB RAM Gainward GF4Ti4200 WD 120GB HDD Live Platinum 3COM 3c905b SMC TX1255 Er veldi fornøyd med Linux, men M9.0 forundra meg littegranne... mvh Kolbjørn "CapsLock" Fredheim Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 mitt spørsmål et altså: har noen hatt problemer med Mandrake 9.0? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 vel, har problemer med dual monitor i mdk. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 NVIDIA? Funker knirkefritt i mdk8.2(har du lest README'en til NVIDIA, og lagt inn all infoen i XF86Config-4 fila?). Har du forrestn installert driverne fra NVIDIA? mvh Kolbjørn "CapsLock" Fredheim Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=55996&forum=27 der står det.. men det er et bug som mdk har ser på mandrakeuser.com eller.org at det er flere som har det.. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Kolbjørn, nå poster du bare som fan for at jeg ikke skal ta deg igjen :razz: ..og du kunne godt nevnt meg med navn ffs! [ Denne Melding var redigert av: BlueEAGLE på 2002-11-03 21:15 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå