tormi Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Jepp! Leser et relativt lett fag men trenger litt hjelp på to av spørsmålene. Jeg vet jo svaret men tror nok oppgaven ønsker en litt mer utfyllende svare enn det jeg kan gi. 1. Hvorfor er ord-størrelsen til en datamaskin så viktig? - Skjønner jo det har med ytelse og hastighet på informasjonen som sendes rundt i systemet, men noen som kan gi meg en smørbrødliste... 2. Hvorfor tror du det er vanskeligere å skrive instruksjoner for en datamaskin enn for et menneske? De som hjelper vil finne kjærligheten innen de neste 5 dager osv Endret 4. oktober 2006 av tormi Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) De som hjelper vil finne kjærligheten innen de neste 5 dager osv smile.gif Okey... er dette ett kjedebrev? (msn lignende) 2. Hvorfor tror du det er vanskeligere å skrive instruksjoner for en datamaskin enn for et menneske? Kommer an på hvordan du tenkte deg det.... Er vell like vanskelig å skrive en instruks til en kineser som en datamaskin 2 oppgave spm Bra topic foresten Endret 2. oktober 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
tormi Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 De som hjelper vil finne kjærligheten innen de neste 5 dager osv smile.gif Okey... er dette ett kjedebrev? (msn lignende) 2. Hvorfor tror du det er vanskeligere å skrive instruksjoner for en datamaskin enn for et menneske? Kommer an på hvordan du tenkte deg det.... Er vell like vanskelig å skrive en instruks til en kineser som en datamaskin 2 oppgave spm Bra topic foresten 6983297[/snapback] Og veldig bra svar fra deg! Du skjønte nok ikke hva det handlet om, men seriøst så er det oppgaver jeg har i faget IT-Introduksjon. Det kjedebrev aktige var liksom bare for å gi en belønning Men seriøst er det noen som kan hjelpe er jeg veldig glad! Lenke til kommentar
tormi Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva sier boka da? 6992302[/snapback] Det er akkurat det den ikke sier. Meget dårlig leksjon. PS: Har endre headingen og håper den er bedre nå. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kva med å lese deg fram til det sjølv? Det er masse informasjon strødd rundt på bibliotek og internett. Halve vitsen med slike oppgåver er at ein skal finne ut av ting sjølv, og ikkje gå å mase på andre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Dette har intet med 'Annet om hardware' å gjøre. Threaden skal heller ligge her. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg