Nessi Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei! Kjøpte meg for 1 Måned siden Privat Bærbar PC til skole og hjemmebruk. Dette er en Zepto Znote 6214W. Hadde den i ca 4 Uker, før sist uke jeg leverte til data administrator på skolen vår. Han skulle lage en ny bruker som fungerte på it's learning og sperret bruker da (har ikke administrator rettighetene) Dette er ok, men når jeg kommer hjem og logger på min egen hjemme bruker, finner jeg ut at MSN Messenger og Opere (internett Explorer) ikke virker, Eller Opera virker men bare VELDIG treig og mange sider kommer aldri opp. Skype, Guild Wars (nettspill) virker fint. Hvis jeg logger på andre bruker (skolebrukeren) virker internetten kjapt og fint. Hvordan kan jeg fikse dette, leverte den til data administratoren idag, men han skjønte ikke noe hva jeg mente. Mvh Even Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvorfor trenger du egen bruker til It's Learning? Har aldri skjønt poenget med å ha noe annet enn Admin-bruker på maskina hvis det kun er du som skal bruke den. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Sånn er de nye reglene på skolen, på skolen har jeg ikke låv til å ha administrator rettighetene osv. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kjør ERD commander så kan du endre passordet på admin kontoen din og legge inn opera, eller melde den ut av domene osv Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 har ikke tenkt å melde meg ut av domene eller skifte passord pga skal fortsatt være inn i domene, og skal ikke skifte admin passord. Skal være mulig å ha kjapp internett hjemme pga dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå