imfrommanndame Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Skriv deres "restaurant" og sted. Jeg sier "Classic Kebab" i Haugesund by:D Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tanemgrillen Numero Uno, Trondheim Leangen Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 det blir vel veldig vanskelig å diskutere, elller hva? fins noen tester eller kåringer? (litt offisielle) Lenke til kommentar
DON-ALD Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bislett Kebab såklart d d Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bislett Kebab, og MinuttBurger i Lillestrøm. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bislett og kebabina på Bjerke. Men nå skal jeg aldri spise kebab mer. Magen min låler ikke den slags. Her om dagen var jeg på dass 15 ganger etter å ha spist bab (fra veitvet, vel og merke.) NEVER AGAIN! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bislett og kebabina på Bjerke.Ser ut som om det er mange som liker Bislett her. Men det er jo ikke rart, den er jo driitgod. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Dette blir bare en telletråd og kommer ikke mye godt av denne, annet enn spam og ot. Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg