ShakaZulu77 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 sjekk ut denne webshopen: http://www.ibacomputer.no/ Jeg sier ikke mer...webshopen må bare oppleves! ShakaZulu77 Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Herregud!!! Er det i det hele tatt lov til å ha en så dårlig webshop? Synes forbrukerrådet må steppe inn her :razz: Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 "Vi opererer både innenlands og utenlands. Dette medbringer eksport og import av pc`er og tilhørende utstyr mellom Norge og andre europeiske forhandlere. Vårt mål er en utvidelse av eksport til flest land i Europa og en spesiell satsing i Øst Europa . På grunnlag av dette tar vi med glede i mott hvilket som helst forslag og ønsker et eventuelt samarbeid med andre forhandlere." HE-HE... :smile: :smile: store mål..... bør kanskje revurdere dette.... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Sjokkende. Sjekk den feilfrie grammatikken. Jeg har ikke ord. Må bestille der! Er overbevist om at dette er den nye plassen min ja :smile: Handler via romania jeg og en som heter Aziz Mirjaafari uten å nøle jeg :smile: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 lol...trodde ikke sånt var mulig jeg ass Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 "P 677 Celeron Intel, 10 GB HDD ,64 MB ram ,48x cd, 8MB 3D skjerm kort ,3d lydkort, Tstatur, mouse, 2års garanti - 6250 kr" Trenger man si mer? PS. Hva er forresten en "P 677 Celeron Intel"? En Pentium Celeron? Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Choos Language!!! Kongeside Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Elsa synergy II 32MG AGP 300MHZ TNT II Ikke mere en KR 1550.- Et røverkjøp! Det er jo nesten perverst Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Ikke bare at siten var stygg, og lite representativ. Men så dere alle skrivefeilene? Brukt Market, Nytt komponenter osv. Dere så at det var utlendinger som drev siden/firma? Se på kaontakt oss Men veldig bra jobb da! _________________ Mvh, LasseAndreK --------------------------------> If you got the moves, you play by the rules. If you don't know the rules, you don't got the moves. ---------------------------------> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-11-02 21:26 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-11-02 21:28 ] Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hmm.. På "Company Profile" Quote: Beside these activities we have an internet Auction for all whole seller .every one can sell their products in our side safe and fast. Jaja... [ Denne Melding var redigert av: rLnd på 2002-11-02 22:04 ] Lenke til kommentar
dale Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: IBA Computer A/S prøver å gi best mulig service og garanti til sine kunder. Det betyr ikke nødvendigvis lengere garanti periode men hvor godt vi er tilgjengelig og hvor fort ordner vi problemet som er oppstått.Vi har 48 timer tid på oss for å ordene hardware feil som er oppstått og det betyr enten bytte eller reparasjon av komponent eller komponenter som ikke fungerer tilfredsstillende.Vi har i tillegg en telefon support ordning 6 dager i uka (Mandag til Lørdag) fra klokken 10:00 til 20:00.For å ta kontakt med oss Klik her Sier mer jeg.. haha :smile: _________________ Mvh Kristoffer Dale Specs: Asus B533-V NW 2,4 (400mhz) 2stk 512 3200XMS Corsair ti-4600 gainward 2stk WD 120gb 8mb Alt er vannkjølt med tec (266W, permo GSV3000) [ Denne Melding var redigert av: dale på 2002-11-03 12:30 ] Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 "Du må ha Microsoft® Internet Explorer 4.01 Service Pack 1 (SP1) eller senere og Microsoft Office XP Web Components for å bruke denne Web-siden interaktivt". Mener ikke du trenger det til en så dårlig side, umulig å vite hvor du skal klikke å. Mvh, Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå