Pysj Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 En japansk mobiloperatør har utviklet en bærbar 3D-skjerm du ikke trenger spesialbriller for å se ekte 3D på. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Stilig. Men den er dyr tenker jeg? Blir gøy når vi kan se filmer i 3D uten briller på mobiltelefonene. 7" er ganske mye for stort for mobiltelefoner Lenke til kommentar
Stingray67 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Dette var jo en direkte lekker sak! Men: Hvorfor har dere ikke kommentert hastigheten på telefonen i menyer / SMS osv. Bør jo være et av de heteste temaene siden det er en svært kjent og plagsom sak med Serie60 software / Nokia prossessor..? Hvordan var opplevelsen av dette når dere testet? Er iallfall totalt avgjørende for om dette er en aktuell telefon for meg.. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Dette var jo en direkte lekker sak! Men:Hvorfor har dere ikke kommentert hastigheten på telefonen i menyer / SMS osv. Bør jo være et av de heteste temaene siden det er en svært kjent og plagsom sak med Serie60 software / Nokia prossessor..? Hvordan var opplevelsen av dette når dere testet? Er iallfall totalt avgjørende for om dette er en aktuell telefon for meg.. 6983913[/snapback] Sikker på at du har kommentert rett artikkel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg