ullevål Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har en bærbar pc med DVI-I kontakt og en plasmaskjerm med HDMI ingang. Kan jeg bare kjøpe en kabel med DVI kontakt i en ende og HDMI i den andre og fyre opp PC og plasma og forvente å kunne surfe nett på 42"? Eller kreves det bestemte skjermkort til dette (tenker da på dualview) Andre instillinger som en må gjøre på PC før men kobler? Takk. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 har ikke dette allerede blitt besvart en del ganger? har du soekt igjennom forumene? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja, du kan kjøpe deg en DVI - HDMI kabel og koble deg til tv'n. Sett da skjermoppløsninga til det som tv'n din måtte støtte. Sikkert 1280 x 720, eller kanskje du har kjøpt en skikkelig HDTV med 1920 x 1080. Men husk at plasma ikke er noe særlig å ha et pc bilde på. Det egner seg til å spille av film via en maskin, men skal du jobbe på den bør du ha en LCD skjerm istede. Bare fordi jeg er nyskjerrig: Hvordan tv har du (kjøpt) ?? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 http://www.nettdata.no/catalog/index.php?cPath=173_117_222 der skulle du finne det meste Lenke til kommentar
ullevål Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Ja, du kan kjøpe deg en DVI - HDMI kabel og koble deg til tv'n. Sett da skjermoppløsninga til det som tv'n din måtte støtte. Sikkert 1280 x 720, eller kanskje du har kjøpt en skikkelig HDTV med 1920 x 1080. Men husk at plasma ikke er noe særlig å ha et pc bilde på. Det egner seg til å spille av film via en maskin, men skal du jobbe på den bør du ha en LCD skjerm istede. Bare fordi jeg er nyskjerrig: Hvordan tv har du (kjøpt) ?? 6984211[/snapback] Takk for svar. Endret 2. oktober 2006 av ullevål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå