Jonisb4ck Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvordan kan jeg hindre at mp3 filer og lignende blir blokka når jeg har fått dem overført fra venner via windows live messnger? Jeg fikk dette problemet nylig..... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har du nyeste versjonen? Jeg har ikke dette problemet i Live Messenger.. Hvis ikke går det ann å patche det med for eksempel a-patch.. Lenke til kommentar
Jonisb4ck Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Har du nyeste versjonen? Jeg har ikke dette problemet i Live Messenger.. Hvis ikke går det ann å patche det med for eksempel a-patch.. 6983061[/snapback] Ja jeg har nyeste versjonen. Hvordan patcher jeg det? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du søker på google etter a patch, laster ned den og starter patchen.. Lenke til kommentar
Jonisb4ck Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Du søker på google etter a patch, laster ned den og starter patchen.. 6983084[/snapback] oki men hva heter den funksjonen jeg skal installere for å kunne motta og åpne de filene jeg aksepterer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå