DaXoN Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) jeg har lest om folk som tror det ikke går ann og grinde med en lvl 14mage for eks. det må være tull? jeg grindet med en gang jeg fikk Nova og Arcane inst ^^ og nå får du det med en gang litt hard. ja Med tanke på low mana og low hp men vis du klarer og pulle 3mobs Aoe nova Fire Aoe løper vekk litt med frost Shield på det så aoe de mens du løper så en Aoe nova, vis du klarer det med mana så stå og bandage vis du har lite hp eller kanskje en potion vis du trenger. Ikke så vanskelig egentlig og ta 2-3 mobs på low lvl og på lvl 21 så var jeg med en Druide og en Priest og vi tok med min aoe en 10-12mobs om gangen. var jo grise enkelt. Med en priest på lvl 20 grindet vi 5+ mobs om gangen er bare det og spille bra sammen ^^ klarer alene en 4-5mobs også men da har jeg lite hp igjen ^^ Endret 2. oktober 2006 av DaXoN Lenke til kommentar
Cissa_K Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 jeg har lest om folk som tror det ikke går ann og grinde med en lvl 14mage for eks. det må være tull? jeg grindet med en gang jeg fikk Nova og Arcane inst ^^ og nå får du det med en gang litt hard ja med tanke på low mana og low hp men vis du klarer og pulle 3mobs Aoe nova Fire Aoe løper vekk litt med frost Shield på det så aoe de mens du løper så en Aoe nova vis du klarer det med mana så stå og bandage vis du har lite hp eller kanskje en potion vis du trenger ikke så vanskelig egentlig og ta 2-3 mobs på low lvl og på lvl 21 ca så var jeg med en Druide og en Priest og vi tok med min aoe en 10-12mobs om gangen var jo grise enkelt og med en priest på lvl 20 grindet vi 5+ mobs om gangen er bare det og spille bra sammen ^^ klarer alene en 4-5mobs også men da har jeg lite hp igjen ^^ 6983046[/snapback] Håper noen får noe ut av posten din. Jeg la bare merke til at du gjennom hele denne posten hadde bare et punktum. Det er også lettere for andre viss du prøver å skrive litt mer rett, med så mange gramatikkfeil er det vanskelig å forstå hva du mener. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Bah, glem det. Endret 2. oktober 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Håper noen får noe ut av posten din. Jeg la bare merke til at du gjennom hele denne posten hadde bare et punktum. Det er også lettere for andre viss du prøver å skrive litt mer rett, med så mange gramatikkfeil er det vanskelig å forstå hva du mener. 6983143[/snapback] 1. jeg sitter på jobb så liten tid til og sjekke om jeg skrev bra eller dårlig 2. har dysleksi så sorry ^^ men men skal fin pusse den kanskje senere Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er faktisk mange som har dysleksi, og sånn er det bare. Må gå an og holde diskusjon om skrivefeil i tråden som er laget for det. Og ja, AoE-grinding burde gå fint det. Alt som kreves er litt øvelse igrunn. Lenke til kommentar
knux Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 med så mange gramatikkfeil er det vanskelig å forstå hva du mener. 6983143[/snapback] mente du grammatikk? :!: Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Er faktisk mange som har dysleksi, og sånn er det bare. Må gå an og holde diskusjon om skrivefeil i tråden som er laget for det. Og ja, AoE-grinding burde gå fint det. Alt som kreves er litt øvelse igrunn. 6983362[/snapback] takker og ja Aoe grinding er ikke akkurat let men heller ikke så hard at ingen klarer det men er konge med en priest med Shield så du slipper og bli Drept ^^ Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 med så mange gramatikkfeil er det vanskelig å forstå hva du mener. 6983143[/snapback] mente du grammatikk? :!: 6983452[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er faktisk mange som har dysleksi, og sånn er det bare. Må gå an og holde diskusjon om skrivefeil i tråden som er laget for det. Og ja, AoE-grinding burde gå fint det. Alt som kreves er litt øvelse igrunn. 6983362[/snapback] takker og ja Aoe grinding er ikke akkurat let men heller ikke så hard at ingen klarer det men er konge med en priest med Shield så du slipper og bli Drept ^^ 6983477[/snapback] Jepp, grindet en del AD rep i WPL på lvl 50ish med en priest. Kos det. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er faktisk mange som har dysleksi, og sånn er det bare. Må gå an og holde diskusjon om skrivefeil i tråden som er laget for det. Og ja, AoE-grinding burde gå fint det. Alt som kreves er litt øvelse igrunn. 6983362[/snapback] Forstår man ikke hva som står det eller hva han vil frem til så må det vel være lov å si fra. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Aoe grinding funker vel bra med en mage og en priest. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er faktisk mange som har dysleksi, og sånn er det bare. Må gå an og holde diskusjon om skrivefeil i tråden som er laget for det. Og ja, AoE-grinding burde gå fint det. Alt som kreves er litt øvelse igrunn. 6983362[/snapback] Forstår man ikke hva som står det eller hva han vil frem til så må det vel være lov å si fra. 6986183[/snapback] Å forstå det der er jo ikke vanskeligere enn å forstå svensk. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er faktisk mange som har dysleksi, og sånn er det bare. Må gå an og holde diskusjon om skrivefeil i tråden som er laget for det. Og ja, AoE-grinding burde gå fint det. Alt som kreves er litt øvelse igrunn. 6983362[/snapback] Forstår man ikke hva som står det eller hva han vil frem til så må det vel være lov å si fra. 6986183[/snapback] Å forstå det der er jo ikke vanskeligere enn å forstå svensk. 6986306[/snapback] Det har jeg ikke sagt heller. Men selv om en person har dysleksi så har man vel lov til å spørre om man kan skrive det litt ryddigere hvis man klarer. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 AOE Grinding på lave lvls er lite effektivt. Går mye fortere når du er solo å ta enkle mobs, om det er xp du går etter. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 AOE Grinding på lave lvls er lite effektivt. Går mye fortere når du er solo å ta enkle mobs, om det er xp du går etter. 6988819[/snapback] lite trolig egentlig og ta en mob tar nesten lite lang tid som 3mobs og da får man jo mere exp ^^ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kommer egentlig an på hvor mange mobs man tar i gangen. Man skal jo tenke på mana-regen og, i forhold. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 AOE Grinding på lave lvls er lite effektivt. Går mye fortere når du er solo å ta enkle mobs, om det er xp du går etter. 6988819[/snapback] lite trolig egentlig og ta en mob tar nesten lite lang tid som 3mobs og da får man jo mere exp ^^ 6988842[/snapback] Å sier du det? Var hvertfall ikke hva jeg opplevde da jeg lvl min mage. Nedetiden blir mye lengre fordi du bruker opp all mana til å drepe mobs med aoe.. Det er hvertfall min erfaring. Test over en time med effektiv grinding av single grønne mobs, og gjør det samme med aoe så ser du det selv. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 AOE Grinding på lave lvls er lite effektivt. Går mye fortere når du er solo å ta enkle mobs, om det er xp du går etter. 6988819[/snapback] lite trolig egentlig og ta en mob tar nesten lite lang tid som 3mobs og da får man jo mere exp ^^ 6988842[/snapback] Å sier du det? Var hvertfall ikke hva jeg opplevde da jeg lvl min mage. Nedetiden blir mye lengre fordi du bruker opp all mana til å drepe mobs med aoe.. Det er hvertfall min erfaring. Test over en time med effektiv grinding av single grønne mobs, og gjør det samme med aoe så ser du det selv. 6989357[/snapback] ned tid og ned tid vis jeg tar 3mobs bruker jeg 10sec ca etterpå får og regene med drikke / mat og så løper jeg inn i flere vis jeg har 0 mana igjen etter en hard figth tar jeg bare 1500% regene spellen glemt navn ^^ Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Evocation som har cd på 8 minutter. Test aoe grinding en time under lvl 30 opp mot sologrinding. Jeg trodde som deg at det var hyper effektivt å grinde slik, men tok feil. Spurte om det her i magetråden en gang, og fikk forklart at sologrinding er mer effektivt. Etter jeg gjorde diverse sjekks selv så, så jeg jo at dem som sa sologrinding er bedre har helt rett. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Evocation som har cd på 8 minutter.Test aoe grinding en time under lvl 30 opp mot sologrinding. Jeg trodde som deg at det var hyper effektivt å grinde slik, men tok feil. Spurte om det her i magetråden en gang, og fikk forklart at sologrinding er mer effektivt. Etter jeg gjorde diverse sjekks selv så, så jeg jo at dem som sa sologrinding er bedre har helt rett. 6989447[/snapback] Greit noen ganger men greit og få trening i det og klarer greit 4-5mobs så ned tiden veier jo opp + trening til jeg er høyere lvl := ) og vis jeg får med meg en priest går det værtfall bra ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå