Gå til innhold

noen som har erfaring med elcorp?

Anbefalte innlegg

Heisann allesammen!!

Var på jakt etter forhandlere på mobiltelefoner, og kom over Elcorp Norge (www.elcorp.no)... De hadde de beste prisene som jeg kunne finne, men begrenset utvalg. Jewg sendt dem en mail med ønske om en model som ikke stod på listen deres, fikk svar med pris og det hele innen 12 (!!) timer...

Tilbudet var godt, så jeg slo til... Pakken lå i post kun 6 dager etterpå. De hadde ikke betalings mulighet på nettet, så den ble sendt med postoppkrav.

Det hele gikk faktisk rimelig smertefritt... Ble rett og slett litt overrasket...

Noen andre som har erfaring fra disse..??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
virker som det er pyramide opplegg, åssen phone var det du bestilte og prisen?

6983090[/snapback]

Jeg meldte meg inn og bestillte jeg en K800i til 2499,- . Den kom som sagt i posten etter bare 6 dager, ulåst, ingen problemer...

Jeg kan visstnok få tilbake 850,- av medlemsskapet når jeg finner 3 nye medlemmer... Pyramide? nja, ser mer på det som en kjekk mulighet, hvis det virker, supert, hvis ikke, billig mobil... Uansett, JEG VINNER.... hehe

Lenke til kommentar
Heisann allesammen!!

Var på jakt etter forhandlere på mobiltelefoner, og kom over Elcorp Norge (www.elcorp.no)... De hadde de beste prisene som jeg kunne finne, men begrenset utvalg. Jewg sendt dem en mail med ønske om en model som ikke stod på listen deres, fikk svar med pris og det hele innen 12 (!!) timer...

Tilbudet var godt, så jeg slo til... Pakken lå i post kun 6 dager etterpå. De hadde ikke betalings mulighet på nettet, så den ble sendt med postoppkrav.

Det hele gikk faktisk rimelig smertefritt... Ble rett og slett litt overrasket...

Noen andre som har erfaring fra disse..??

6982996[/snapback]

Har vært inne på butikken du nevner, og har samenlignet priser. Ut ifra hva jeg kan finne ut så er det ikke mange som har så gode priser...

Skal prøve dem selv!

Lenke til kommentar

Fantastisk. Her har vi 2 nye medlemmer som diskuterer med hverandre - OG tilfeldigvis har samme IP.

Nei, denne tråden får stå her til fy og skam for elcorp-idiotene som prøver å verve folk til en sinnsyk teit pyramide.

Koster 1000,- å melde seg inn - og man får tilbake penger dersom man klarer å verve 3 nye..men ikke alle penga.

Så må 3 av de kjøpe varer før man får rabatter på fler kjøp.

Tråd stenges av meget naturlige årsaker - dersom vi vinner spor som fører til elcorp fra disse brukerne kan jo jeg for øyeblikket hilse de med denne fra retningslinjene:

#7: Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser.

Tjo-bing.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...