Fragletrollet Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen programmer bare sluttet å fungere sist kveld: det starter ikke når jeg kjører .exe filen. Aner ikke hvor problemet har kommet fra, er liksom så ut av det blå. Ser inget startet program i taskmanager osv... noen ideer? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Full av virus? Harddisk-streik? Støv i maskinen = varmeutvikling? Kan sikkert være flere ting, men ikke som jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har ikke så mange gode ideer desverre,men virker jo som det er noe som hindrer disse i å kjøre. Hvis du ikke allerede har gjort dette,så kjør en virus og spyware sjekk og se om dette hjelper. Gjør det ikke det,kan du kanskje prøve å re-innstallere de programmene som ikke vil la seg kjøre. Lykke til. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 viste seg at grunnen til at programmet ikke ville starte ordentlig var at det var en buggy beta-versjon. Fixed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå