Gå til innhold

bra "råne" musikk

dj_bamse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trenger litt musikk som jeg og noen venner kan ha i bilen :!:

der jeg bor hører vi mye på:

bayram band-dildon sven

håper dere vil hjelpe meg :D

6982940[/snapback]

vel, jag har fått inntrykk av at musikk med mest mulig bass er rånemusikk. har ikke så mye å si om det er bra musikk, bare det donker så bagasjeluka dirrer og knaker mer enn musikken. men rånemusikk er vel egentlig hva som helst det da, spill det du liker, enten det er metal, techno, rock eller country hvis du liker det :)

Lenke til kommentar

takker for de forslagene jeg har fått av dere :D

Mye bra :D

Har ikke få hørt gjennom alle , mn de som jeg har hørt igjennom er meget bra :D:D

bare gi meg noe til hvist dere har flere tøffe sanger :D

ps! d trenger ikke være techno og trance :D bare det er musikk :D:D

Lenke til kommentar
Skaff deg heller eit liv.

6984263[/snapback]

Hva d mg som måtte skaffa mg ett liv?

kun fordi eg spør om dokke vett om någe goe musikk som eg kan hørra på når mg å en kompis e ude å råne :D

he du någe i mod d? hvist du bare ska komma me drid så fatte isje eg kå du jr på ett musikk forum eller på ett forum i det heila tatt :D

Lenke til kommentar
trenger litt musikk som jeg og noen venner kan ha i bilen :!:

der jeg bor hører vi mye på:

bayram band-dildon sven

håper dere vil hjelpe meg :D

6982940[/snapback]

vel, jag har fått inntrykk av at musikk med mest mulig bass er rånemusikk. har ikke så mye å si om det er bra musikk, bare det donker så bagasjeluka dirrer og knaker mer enn musikken. men rånemusikk er vel egentlig hva som helst det da, spill det du liker, enten det er metal, techno, rock eller country hvis du liker det :)

6985889[/snapback]

ja ska vær litt enig med deg dr :D

rånemusikk e jo musikk som dunker og rister i bakluka når du kjører , mn jeg syns d er kjekt å høre på litt annen musikk i tillegg å ikke bare techno og trance musikk når jeg er ute og kjører :D

du har vell telfeldigvis noen gode forsalg du til god kjøremusikk?

Lenke til kommentar
Hva d mg som måtte skaffa mg ett liv?

kun fordi eg spør om dokke vett om någe goe musikk som eg kan hørra på når mg å en kompis e ude å råne :D

he du någe i mod d? hvist du bare ska komma me drid så fatte isje eg kå du jr på ett musikk forum eller på ett forum i det heila tatt :D

6990087[/snapback]

ja ska vær litt enig med deg dr.

rånemusikk e jo musikk som dunker og rister i bakluka når du kjører , mn jeg syns d er kjekt å høre på litt annen musikk i tillegg å ikke bare techno og trance musikk når jeg er ute og kjører

Her så skriver vi bokmål, dialekt og sms-språk er bannlyst. Og med god grunn, jeg hadde store problemer med å prøve og forstå hva du skrev der.

Uansett, det er folk som DEG som gir oss rånere et dårlig rykte. Jeg anser meg selv som råner fordi jeg liker å kjøre, og jeg liker å kjøre i sentrum, snakke med kompiser og være sammen med venner. (Og nei, ingen av mine venner er 14 år gamle jenter)

1, Vi hører ikke på musikk fordi det er mye bass i den.

2, Vi prakker ikke bilene våre fulle av fjortiser.

3, Vi kjører ikke rundt i styla 240er.

4, Vi kan skrive slik at andre forstår oss.

Uansett.

Det FINNES IKKE noe som heter "rånemusikk". Når du råner, kjører du bil, å da skal du høre på hva DU liker. Ikke hva fjortisene utfor kjøpesenteret liker.

Her er ihvertfall det jeg hører på når jeg råner:

Tungtvann.

Dirty Oppland.

System Of A Down.

Gammel pop.

AC/DC.

Creedence.

Jeg har også en diverse mappe på hver plate (mp3 spiller), og der kan du finne alt fra Vivaldi til Ole Ivars, for å sette det litt på spissen. :p

Nok engang, hold deg til bokmål.

Endret av Pasient
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...