Ford_Fairlane Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei Eg skulle ta nokre bilder tidlegare idag. Sidan det var lite lys skulle eg bruke blitz. Men, utløysarknappen ville ikkje reagere når blitzen var oppe. Lampa som viser at det er behov for blitz (lynet) i viewfinder lyser. Har prøvd på forskjellige motivprogram, samt A-prioritet, og auto. Teori, anyone ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det var ikke rett og slett at du hadde dårlig batteri? Har opplevd det samme med mitt *ist DL, da var det batteriet som begynte å bli flatt. Lenke til kommentar
Ford_Fairlane Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Prøvde med andre batteri (GP Powerbank), hjalp ikkje det. Batteria var riktignok ikkje fult lada, men står på lading no. Har sendt mail til importøren. Lenke til kommentar
Ford_Fairlane Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Siste nytt : butikken hadde ikkje noko svar, importøren ligeså. Nå skal kamera til Fovi for reperasjon .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå