Gå til innhold

Sendt PM fra meg selv-uten at jeg vet,ellerSkrevet


Anbefalte innlegg

Ok, dette er rart! I dag nøyaktig klokken 13:00 kom det en PM til meg, sendt fra meg selv:

 

Tittelen på PMn var "titt titt"

og innholdet: "tøff mp3spiller ja :)"

 

Jeg har i hele dag og ikke på lang lang tid være inne på min egen profil og langt mindre da trykket på at jeg ville sende en PM til meg.

Jeg har heller ikke diskutert mp3 spillere med noen, hverken på eller utenfor forumet. Og tror faktisk jeg aldri har skrevet "tøff mp3spiller ja :)".

 

Jeg tviler på at det er noen som har funnet ut mitt passord...

 

Hva kan dette skyldes?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du sjekket at medilge ligger i utboxen din ??

 

forumbug? :/

 

jeg synes nå at der litt rart at man kan sende meldinger til seg selv og da :p

jeg mått teste for og se at det er mulig .

 

men for sikkerhetsskyld vil jeg og anbefale at du bytter litt på passordet dit , man vet jo aldrig

Lenke til kommentar

Den finnes faktisk i min utboks :hmm: Men altså; om noen er interessert i å bruke kontoen min driver de da ikke og sender meldinger som jeg ikke skjønner en dritt av, jeg har jo ikke mp3-spiller, og langt mindre snakker jeg om den.

 

Og jeg har faktisk kun vært innlogget et sted, og det er skolen, men det er høstferie nå og man må ha passordet til min bruker på min eksakte maskin for å bli husket der.

 

Kan en administratorer gjøre litt nytte for seg og sjekke litt IP'r? ^^ Skal ha brukt ha samme IP i hele dag.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Jeg satt jo her før og etter klokken 13:00, dessuten har vi kun en PC. Jeg kunne gjerne tenkt meg at Ueland eller Aalton kunne sett kjapt etter.

6988872[/snapback]

Desverre lite vi kan sjekke siden det ikke IP-logges, sannsynligvis er det:

 

a) Noen tuller med deg

b) Nettleseren har hengt seg opp på en arbsurd måte

c) Du har vært trøtt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...