Magnos Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvordan lærte du å skru på biler? Har dere noen tips til en som skal kjøpe seg et gammelt vrak, bare for å skru? Jeg har ingen erfaring.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tja, jeg startet med noe lett å skru på og MYYE lesing. *Det kan være lurt å finne seg en bok om akkurat den bilen du har. Haynes sine bøker kan anbefales. *Melde seg inn i et forum som handler om bilmerket ditt. *Eller så snakker meg mye med forhandlere der jeg kjøper deler om tips å triks. Nå som jeg har skrudd en del ser jeg at tinge er egentlig ikke så vanskelig som det ser ut som. Lenke til kommentar
illest Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Tja, jeg startet med noe lett å skru på og MYYE lesing. *Det kan være lurt å finne seg en bok om akkurat den bilen du har. Haynes sine bøker kan anbefales. *Melde seg inn i et forum som handler om bilmerket ditt. *Eller så snakker meg mye med forhandlere der jeg kjøper deler om tips å triks. Nå som jeg har skrudd en del ser jeg at tinge er egentlig ikke så vanskelig som det ser ut som. 6983036[/snapback] Helt enig med deg. Forum er det beste av alt! Der lærer du sinnsykt mye fra folk som har peiling og drevet på med skruing av biler i x antall år. Haynes boka er jo obligatorisk i bokhylla hvis du skal lære å skru bil. Den får du kjøpt på f.eks. Thorshov Bilrekvisita eller hva det heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå