herzeleid Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har spilt en stund og startet en ny fyr som skulle bruke light armor. Er nå i level 5 og kan bare få fur og leather armor. Kommer det mer? Lenke til kommentar
Beinert Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har spilt en stund og startet en ny fyr som skulle bruke light armor. Er nå i level 5 og kan bare få fur og leather armor. Kommer det mer? 6982773[/snapback] Det kommer mye mer Du må bare komme litt høyere opp i level først... Tror det er når du er på level 20 at du kan få den beste light armoren. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hehe, flott takk. Kommer det gradvis flere etterhvert da? Og det samme med våpen? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hehe, flott takk. Kommer det gradvis flere etterhvert da? Og det samme med våpen? 6983178[/snapback] Jepp, og chainmail skal vel være rett rundt hjørnet for deg nå. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 dog vær oppmerksom på at chainmail ikke selges i butikkene, untatt hjelm, som du får for en liten slant i en butikk i Skingrad. Resten må du finne Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) kan du forklare hvorfor jeg kan kjøpe hele settet uten noen spesielle mods? Endret 2. oktober 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det snakk om oblivion eller morrowind her? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) sammenlingnet med morrowind er det dårlig utvalg av både light og heavy armor i oblivion Endret 3. oktober 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 kan du forklare hvorfor jeg kan kjøpe hele settet uten noen spesielle mods? 6987218[/snapback] stili. hvor kjøpte du det da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 kan du forklare hvorfor jeg kan kjøpe hele settet uten noen spesielle mods? 6987218[/snapback] stili. hvor kjøpte du det da? 6992085[/snapback] er jo helt random Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Fikk forresten akuratt elven armor og da ble liksom alt helt sykt mye fetere! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Fikk forresten akuratt elven armor og da ble liksom alt helt sykt mye fetere! 7004844[/snapback] Bare vent, du har ikke sett det beste. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 ojoj, da gleder jeg meg masse Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har visst et elven liggende i huset mitt bruker fremdeles DB armor, det er lett, har ganske bra specs, og digge enchantments bruker mithril shield. Pleier å dra ut på quests, eller bare for å loote noe, med ca. 60 pounds i bagasje av nå 350 tilgjenglig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Liker mye bedre elven armor enn glass armor. Det ser så teit ut med helt grønn armor! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Liker mye bedre elven armor enn glass armor.Det ser så teit ut med helt grønn armor! 7047745[/snapback] finnes en mod som gjør den blå Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Må si at jeg er litt skuffet over hvor dårlig utvalg det er i light armor generelt. Elsker glass armoren da! Bruker fullt ut enchated glass armor. Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Gjør en tjeneste og rams opp hvilke enchantments du bruker på glass armor'en din! (jeg skal snart enchante min egen...) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Syns glass armor er ganske fet jeg.. men hjelmen ser ikke ut da.. Er også ganske greit å bruke Robe, hvis man er spell dude da.. For da trenger man ikke noe særlig armor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sånn ser jeg ut til dagligdags: Arch Mage's Hood Arch Mage's Robe Imperial Dragon Armor Boots Imperial Dragon Armor Gauntlets Umbra Og når jeg skal i krig: Imperial Dragon Armor Helmet Imperial Dragon Armor Cuirass Imperial Dragon Armor Greaves Imperial Dragon Armor Boots Imperial Dragon Armor Gauntlets Umbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå