bergaloevera Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg ettermonterte xenon i fjernlysene på min E39 i våres. Jeg kjøpte et H7-kit med 50W ballaster fra Dybvik trading. Bildene lyver en del da jeg tok før-bildene med et annet eldre og dårligere kamera enn med etter-bildene som jeg var ute å tok i kveld.. Montering: Du må ødelegge de originale pæreholderne.. Tok en avbiter og rev ut innmaten og tok bort det brune "dekselet" på baksiden akkurat i bøyen der for å få ledningene igjennom. I og med at det ikke er metall de festene rundt pæra og de er tykkere enn det metallet på en vanlig H7 pære så må man file bort de små "plaststøttene" som er der pæren skal hvile ellers får du ikke satt pærene på plass i lykta (blir for trangt). Når du er ferdig med det jeg sa nå så tar du elektrikerteip eller vulkteip og teiper rundt ledningen på baksiden slika at det blir helt tett... Som dere kan se så ble lyset sinnsykt bra :D xenon nærlys og halogen fjernlys.. Xenon-fjærnlys Bare nærlys Xenon Nær-og fjern igjen Bilde av baksiden av lykta Bilde av baksiden av lykta Bilde av bilen med fjernlys på Bilde av bilen med fjernlys på Står på utsiden av bilen og tar bilde Nytt bilde med fjernlys på. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ser ut som at det gjorde susen ja. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ser ut som du har kjøpt 6000 kelvin.I så fall må du være forberedt på bot.Får du problem med varsellampe i bilen er det bare å kode lysmodulen fra halogen til xenon. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hvorfor skal jeg få bot for å ha 6000K ?? er jo ikke forbudt det da... Har ikke Check Control så jeg slipper det problemet Xenon har jeg i nærlysene originalt så høydereg og alt er på plass Endret 5. oktober 2006 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå