Bandidos-Pelle Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Heisann, Er på Lanzarote og kommer ikke hjem før fredag kveld. Tenkte jeg skulle stikke innom på lørdagen for å hilse på kjente og ukjente, og da lurte jeg på hva som er lurest for meg. Hvordan kommer jeg meg opp og når? Jeg bor i Oslo, nærmere Majorstua, og kan enkelt ta det som er av tog, buss, trikk/T-bane, så bare gi meg litt veiledning så skal jeg nok klare det selv. Any help? Er det forresten mulig å komme innom bare på besøk? Typ, betale litt for å bare komme inn for å hilse og se litt på? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Fra Trafikanten. Fra: Majorstua # (Oslo) 7. oktober 2006Til: Snarøyveien 69 (Bærum) Buss 20 mot Skøyen Fra: Majorstuen (i Kirkeveien) 13.32 Vis stoppested på kart Til: Olav Kyrres pl.(i Bygdøy alle) 13.37 Vis stoppested på kart Ventetid:7 minutter Buss 31 mot Snarøya Fra: Olav Kyrres pl.(i Bygdøy alle) 13.44 Vis stoppested på kart Til: Langoddveien 14.00 Vis stoppested på kart Gangveg fra Langoddveien til Snarøyveien 69 ca . 12 minutter. Sammenlagt reisetid: 40 minutter Dagspass koster 100 kroner mener jeg å ha lest et sted Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Er Snarøyveien i nærheten eller noe? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 snarøy veien 69 er adressen til hangar 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg