Gå til innhold

Treig returbehandling av webshop


Anbefalte innlegg

Sendte inn et defekt skjermkort 21 sept, så på pakkesporingen at webshoppen hadde fått det den mandag 25 sep. Prøvde å ringe de på torsdag morgen for å høre hva som skjedde, fikk da beskjed om at det var i testbenken og at de skulle ringe meg.

Da jeg er helt avhengig av å ha en pc oppe å gå så ringte jeg på nytt litt ut på dagen, fikk da samme svar. Ringte Fredag og fikk samme svar av en sur kundebehandler.

 

Er dette urimelig lang til på å få sjekket et skjermkort eller er det bare meg som er utolmodig. I dag er det gått en uke og jeg synes det er litt drøyt å bruke så lang tid på å sjekke om kortet fungerer.

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...