TommyGun77 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Sendte inn et defekt skjermkort 21 sept, så på pakkesporingen at webshoppen hadde fått det den mandag 25 sep. Prøvde å ringe de på torsdag morgen for å høre hva som skjedde, fikk da beskjed om at det var i testbenken og at de skulle ringe meg. Da jeg er helt avhengig av å ha en pc oppe å gå så ringte jeg på nytt litt ut på dagen, fikk da samme svar. Ringte Fredag og fikk samme svar av en sur kundebehandler. Er dette urimelig lang til på å få sjekket et skjermkort eller er det bare meg som er utolmodig. I dag er det gått en uke og jeg synes det er litt drøyt å bruke så lang tid på å sjekke om kortet fungerer. Endret 2. oktober 2006 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tja, avhenig av hva problemene er så kan det ofte ta 1-2uker på de fleste sjappene. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Som oftest så tar det ikke mer enn 2 uker fra du sender inn til du har evt ny vare tilbake. Noen er dog totalt useriøse på retur, og vanskelige og ha med å gjøre. Dersom du purrer litt, så skal du få litt raskere behandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå