Joachim_F Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Her er en demo av Championship Manager 2007, som du kan bruke til å finne ut hvordan spillet ligger an i forhold til erkerivalen fra Sports Interactive. Les mer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Trenger ingen demo for å vite at FM er best. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Får sjå om eg orker å teste denne demoen. Det kan jo vere at den blir ein positiv overraskelse. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Trenger ingen demo for å vite at FM er best. 6983794[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg mista interessen, etter at FM kom på markedet, husker gode gamle FM det var morro, det. Men en dag kom plutselig FM, og jeg trodde det var det nye CM som hadde kommet. Jeg kjøpte det og blei hekta. Seinare har jeg ikke hatt interessen for CM lenger. FM IS THE KING Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Jeg mista interessen, etter at FM kom på markedet, husker gode gamle FM det var morro, det. Men en dag kom plutselig FM, og jeg trodde det var det nye CM som hadde kommet. Jeg kjøpte det og blei hekta. Seinare har jeg ikke hatt interessen for CM lenger. FM IS THE KING 6986522[/snapback] Gode gamle CM er jo FM. CM i dag består av nye utviklere. Endret 2. oktober 2006 av Nvidia89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg