Itw Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Heisann Vurderer og kjøpe en Samsun WD skjerm å ser at den bare har 1440 x 900 punkter som maxoppløsning er dette nok til spill og surfing? Hva anbefaler du som minimum oppløsning på en WS skjerm? Å er WS skjerm noe å ha eller er de like greit å bare ha en vanelig 19"skjerm? Har aldi hatt WS til pc før, men skal ha ny skjerm nå så har litt lyst å kjøpe WS da... Men om det er mere kronglete med de så er de jo ikke vits... eller? Endret 2. oktober 2006 av Itw Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvorfor skriver du konsekvent WD? Widescreen. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Doh... hva kan man si ops? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Når det gjelder LCD skjermer, så har de kun "en" oppløsning. og oppløsniga følger etter størrelsen på skjermen. Har selv planer om å kjøpe en LCD widescreen. Men skal ha minimum 20". grunnet at jeg må ha stor oppløsning. Skulle gjerne kjøpt en 24" eller 30". men det skremmer lommeboka Og widescreen anbefales. føles større ut enn den egentlig er. jeg synser litt på https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications fin pris og virker som om den har bra specs. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Har selv sett litt på denne, en ting jeg legger merke til er at den har Kontrast: 1400 :1 mens andre skjermer i samme pris å størelse har 600 :1 hva har dette å si i bruk? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fra wikipedia: The contrast ratio is a metric of a display system, defined as the ratio of the luminosity of the brightest and the darkest color the system is capable of producing. High contrast ratio is a desired aspect of any display. Er vel at jo høyere kontrast-ratio, desto større fargeforskjell fra en mørk farge til en lys. Ergo, bedre bilde. Men til trådstarter. jeg har kikka på https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Og det er en egen tråd om denne. Virker ganske lovende. 5 ms og 2000:1 kontrast. Tror jeg skal kjøpe denne når lønninga kommer Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Dette er den de selger på expert? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 1440x900 gir deg VELDIG lav vertikal oppløsning. Jeg ville gått opp til en av 1680x1050 modellene hvis du først skal ha widescreen. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Heisann Vurderer og kjøpe en Samsun WD skjerm å ser at den bare har 1440 x 900 punkter som maxoppløsning er dette nok til spill og surfing? Hva anbefaler du som minimum oppløsning på en WS skjerm? Å er WS skjerm noe å ha eller er de like greit å bare ha en vanelig 19"skjerm? Har aldi hatt WS til pc før, men skal ha ny skjerm nå så har litt lyst å kjøpe WS da... Men om det er mere kronglete med de så er de jo ikke vits... eller? 6982702[/snapback] 500:1 er meget lite i kontrast.. burde MINSt være over 800.. desto mer jo ber!!hehe Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 1440x900 gir deg VELDIG lav vertikal oppløsning. Jeg ville gått opp til en av 1680x1050 modellene hvis du først skal ha widescreen. Så sant så sant.. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Skal ringe nabo byen i morgen der de har expert å høre om de har den LG skjermen inne... Om ikke så blir de nok LG 20" LCD L203WT TCO-99 i stede.. Føles veldig dumt å kjøpe den når en annen til samme pris er bedre, men jeg får jo ikke tak i den så Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Er jo bare å vente til nettbutikkene får den inn. Ubekreftet til uka, neste uke visstnok. Jeg selv skal tråle alle expertene imorra Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Er jo de å klare å vente da... Har jo holdt på i 2uker å finne skjerm jeg... Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 1920x1200 er oppløsningen du blir til å elske;) men det koster.... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Sikkert mye mere.. Har akkurat klart å presse kjerringa med på 20" nå, så blir nok ikke å streke de npoe lengere... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 1920x1200 er oppløsningen du blir til å elske;) men det koster.... Da må du også ha et skjermkort/hardware som koster hvis du skal spille i sånne oppløsninger..ellers så er det ingen vits.. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 1920x1200 er oppløsningen du blir til å elske;) men det koster.... Da må du også ha et skjermkort/hardware som koster hvis du skal spille i sånne oppløsninger..ellers så er det ingen vits.. 7001561[/snapback] Kan du gi meg et eksempel på et slikt kort. Vil bare vite prisklassen du faktisk må opp i for at det skal gå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå