St.Anders Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 noen som vet av en bra nintendo 64 emulator til mac Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Dette er strengt tatt ikke det riktige forumet for dette spørsmålet. Men jeg vil anbefale deg å få deg en Wii dersom du vil spille Nintendo 64 spillene på gamlemåten. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Har du prøvd google? Men som han ovenfor sier, dette er nok ikke rette plassen å spørre. Endret 2. oktober 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du kan sjekke denne siden: http://www.pure-mac.com/emu.html Birger Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 har alltid brukt Project 64, den beste og forblir best. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er det noen spill som faktisk er spillbar helt ut... Sist jeg prøvde dette (år og brødmangel siden) var alle spill buggy. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Vet ikke åssen det er med mac, men jeg har i hvert fall rundet Super Mario 64 på PC, hvis spørsmålet var om det i det hele tatt finnes noen 100% spillbare emulerte N64-spill overhodet. Endret 2. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå