LilleBly Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei! Jeg er litt fersk i gamet. Jeg har nettopp fått med ny lap top. Jeg prøvde å se på en dvd på den. Men det er no rart med lyden. Jeg hører veldig godt bakgrunnslyder og musikk men talen hører jeg ikke Hvor kan jeg stille inn på det? Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Innstilt på surround-sound, men du bare har på stereo-høytallere..? Lenke til kommentar
LilleBly Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hmm, kanskje det. Jeg har hvertfall ikke sorround på laptoppen. Hvordan stiller jeg om på det? Lenke til kommentar
LilleBly Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har stillt den inn på "stereohøytalere for bærbare maskiner" på høyttaler oppsett... Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tenkte på innstillinger på avspillings-programmet. Hvis den er stilt på 5.1 surround vil jo tale/dialog sendes til senter-høyttaler. Siden du bare har stereo på "lappen" vil jo dette sendes til "ingensteds"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå