Gå til innhold

[GTA]Hva heter bilen du traspaorter biler med?


Anbefalte innlegg

Noen som vet hva en bilen / traileren man trasporterer biler i heter?

 

Altså den med rampen bakpå, som man kan sett 2 biler oppå, så transportere de hvor enn man vil?

 

Kan også brukes som hopp. :D

 

EDIT: Kom en D i bilder, så det klikket for abrj, enda det sto BILER, riktig skrevet, rundt 4 ganger. :tease:

Endret av tissedam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Men hvordan får man bilene på planet... Hver gang jeg plasserer en bil der og begynner og kjøre, triller bare bilen bakover... Er det noe man kan gjøre med det? Er det noe knapp man må trykke...? Det der har irritert meg siden dagen SA kom ut...

7154809[/snapback]

 

Det kommer nok til å irritere deg ei god stund lenger også. Towtruck er det eneste som duger når man skal frakte biler.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men hvordan får man bilene på planet... Hver gang jeg plasserer en bil der og begynner og kjøre, triller bare bilen bakover... Er det noe man kan gjøre med det? Er det noe knapp man må trykke...? Det der har irritert meg siden dagen SA kom ut...

7154809[/snapback]

Det går ikke. Er nok mangel på tyngdekraft som gjør at de faller av. Dessuten viste jeg ikke at man kunne reise til andre planeter på SA, er det en mod?

Lenke til kommentar
Men hvordan får man bilene på planet... Hver gang jeg plasserer en bil der og begynner og kjøre, triller bare bilen bakover... Er det noe man kan gjøre med det? Er det noe knapp man må trykke...? Det der har irritert meg siden dagen SA kom ut...

7154809[/snapback]

Det går ikke. Er nok mangel på tyngdekraft som gjør at de faller av. Dessuten viste jeg ikke at man kunne reise til andre planeter på SA, er det en mod?

7237379[/snapback]

 

Ikke mange l på tyngdekraft, men mangel på friksjon og rullemotstand, evt. håndbrekk. Tørr vits btw :p Vet du ikke hva et plan er? :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Men med den kan man jo bare transportere èn og èn bil da?

7161988[/snapback]

 

nei, ikke nødvendigvis, jeg festa 8 taubiler etter hverandre + en trailer med henger på enden. Det toget var laaaangt.

7237868[/snapback]

 

Greia er jo ikke at man skal ha med et høyt antall biler, men at man skal kunne transportere flere forskjellige biler.... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...