carl-kr. Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hei! har kobblet pcen til tv via s-video. problemet er at jeg får en del "tearing" på tven når det er raske sener ol. hvordan stiller jeg in slik at dette forsvinner? har ikke vært plagt med dette før,men fikk meg nytt skjermkort for en uke siden. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvis du setter TV-en som primary display (primær enhet?) så tror jeg problemet skal forsvinne. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvis du setter TV-en som primary display (primær enhet?) så tror jeg problemet skal forsvinne. 6982392[/snapback] okey, det skal jeg prøve Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 nei når jeg setter tv som hovedskjerm synes bare bakgrunnsbildet men ingen icoer eller mapper syns? noen flere forslag? jeg bruker ati catalyst center Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvilken refresh rate er det du kjører med på TV'en? Samt oppløsning. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 refresh rate er jeg ikke sikker på.. oppløsning er 1024x768 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nå antar jeg at det er CRT TV det er snakk om, prøv å senke til 800x600 og sett til 50Hz på TV-ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå