bortevekk Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg tør ikke se den.. 7006245[/snapback] Joho, jeg turte å se den alene faktisk. Skvatt ikke en eneste gang Av en eller annen merkelig grunn fant jeg den ganske underholdende! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) jeg og brodern syns den var ganske grei egentlig... helt ok actionfilm.. "I've had it with these muthafuckin' snakes on this muthafuckin' plane!" Endret 22. januar 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
M@ggii Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 NB!! Kan være en spoiler. Selv synes jeg ikke det, men dere er advart. MOTHAFUCKIN SNAKES! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg så den for litt siden med peppes filmdeal. Jeg likte den veldig godt. den var ikke parodi eller noe, et steg videre. det viket som den bare slapp seg løs og lagde en fet, underholdene film. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå har jeg sett den. Den var rå. Kan trenge flere slike filmer Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Trodde først at det var en parodi, det var først etter at jeg hadde sett filmen at jeg oppdaget at filmen ikke var en parodi. Da innså jeg hvor cheesy og dårlig filmen egentlig var. Men uansett, den var en smule underholdene. 5/10 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Den er forfriskende uhøytidelig, og veldig underholdende. Jeg storkoste meg fra første sekund til siste... ja, sekund der også. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 "I'm tired of these motherfuckings snakes on this motherfuckings plane!" Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 "I'm tired of these motherfuckings snakes on this motherfuckings plane!" 8784601[/snapback] En kjapp replikk i en ellers smådaff film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå