Gå til innhold

Noen som har sett Snakes on a Plane?

Gjest

Anbefalte innlegg

For en film :D

Koste meg fra ende til annen, la vekk kritikerbrillene og storkoste meg.

Desverre så stemte kun en liten del av salen med på: "Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er rett og slett ubrukelig. Selvsagt er den teit, men ikke på en spesielt morsom eller underholdende måte. Den mangler dessuten x-faktoren som kunne ha gjort den til en kultfilm. Den går dessuten i ett, uten å ha de store høydepunktene.

6985497[/snapback]

Navnet på filmen er X-faktor nok. Har ikkje sett filmen enda, men skal kjøpe når den kjem på DVD.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg hadde håpet på hjernedød underholdning som de fleste andre her, men desverre hadde jeg fått opp forventningene om hvor latterlig/morsom den kom til å bli. Ser rett og slett ikke det helt store - jo, jeg lo av og til av de tåpelige klisjéene osv, og jeg skjønner til en viss grad hva dere mener - men SÅ underholdene var den ikke.

Lenke til kommentar

Joda, leide den for noen uker siden. Hadde egentlig null forventninger, og jeg fikk akkurat det jeg trodde. B-Skuespillere (Sorry, Jackson), latterlig plott og generelt teit underholdning. I alt var det greit nok, stilig lagt opp med slanger osv, men det ble alt for repeterende. I alt, en grei film som er fort glemt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...