Beethoven Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei, Hva slags ulemper vil det å ha en 32bits cpu når Vista nå kommer? Kommer alle som har det til å ikke få brukt div. programmer? etc.? Hilsen en litt bekymra person... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vista kommer både som 64 bit og 32 bit versjoner, så dette går nok bra. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Ingen ulemper? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tror nok at det vil være en del programmer som ikke er kompatible med vista under 64 bits modus. Litt vanskelig å si men det er først når vista er ute at vi får se hva som fungerer eller ei. Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vel det finnes rykter slik som denne, men ingen vet noe sikkert på dette tidspunktet. Men så må en også tenke på at i 64bit Vista vil nesten alle eldre mjukvarar og utstyr ikke fungere, spesielt siden 64bits versjonen vil være mer restriktert enn 32bits versjonen når det gjelder ting som tvunget sertifisering av drivere, etc... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Akkurat det at mange eldre programmer sliter på Vista 64 kan jeg bekrefte. Jeg kjører Vista RC1 64 og irriterer meg over mangel på kompatibel programvare og alt det maset om sertifisering når nye ting skal installeres. Tror jeg skal teste ut 32-bit versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå