Jomzen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Iriver lanserte nylig den svært kompakte MP3-spilleren S10. Ifølge produsenten er den verdens minste med fargeskjerm. Les mer Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Skulle ønske jeg har sett denne i en godteributikk! 10 kr hektoen! ^_^ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Venter på test av e10 syns den ser mer forlokkende ut den nye her. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 10t batteritid...da kan jeg heller ofre litt på størrelsen . Lenke til kommentar
toranv Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Synes at det flotte tastaturet den ligger på er nice jeg Er selvfølgelig en mac, Powerbook hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 10t batteritid...da kan jeg heller ofre litt på størrelsen . 6982460[/snapback] Hvor ofte hører du på 10 timer musikk sammenhengende? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 med denn størelsen kan den ikke bruke et AAA batteri, og derfor må vi ha en lader, hvis vi ikke får med en nettlader vil en pc være et must hvis du skal ut på tur med den. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 2 GB og 10 timer batteritid til 1600 kroner? Nei, da er nok en SanDisk Sansa e270 et bedre tilbud, med sine 6 GB og 20 timer batteritid et bedre kjøp, med mindre det er livsviktig å kunne gjemme spilleren under tungen. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Har u10, er super fornøyd, liten lett pen. Jeg fikk denne i bytte mot en spiller pga den andre gikk i stykker. Men, 2 måneder senere så får artifacts(skrivefeil?) lignene greier , 4 dobbelt bilde, skriften dratt ut. må tilbake på hi-fi klubben å få ny. skuff! Batterilevetiden på u10 er satt til 18 timer som nesten er for lenge. har halvfullt batteri etter 1 ukes ferie(med ca 10-15timer spilling) uten lading. EDIT: ops, u10 har 28 timers batteri. ikke 18. Endret 3. oktober 2006 av åousky Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Glimrende, med unntak av batteritiden. Så er batteritiden det viktigste Har en IFP-390 som holder et døgn. Batteritiden må opp mot det for at jeg skal kjøpe ny. Hvor ofte hører du på 10 timer musikk sammenhengende? 6982774[/snapback] Når jeg er på stølen - der det ikke er strøm - er batteritiden meget viktig. Blir umulig for meg å ha en s10 siden den har så kort batteritid og ikke bruker AA(A). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå