Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bil som gissel

nomore

Anbefalte innlegg

Er ikke han som eier noen av bilene det er snakk om og de har eller ikke rett til å ta "pant" i bilen fordi regningene ikke blir betalt til første frist, det vanlige er å sende ny regning med purregebyr. Er jo omtrent det samme som adsl leverandøren din skulle tatt pcen din fordi du ikke har betalt regningen på første frist.

7008057[/snapback]

Har de ikke sendt purring? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jo omtrent det samme som adsl leverandøren din skulle tatt pcen din fordi du ikke har betalt regningen på første frist.

7008057[/snapback]

Blir mer som at adsl firmaet tar pc-en til kona og en firma pc fordi regninga til kona ikke er betalt :p

Men ja, stå på ditt, ikke gi deg. Legg gjerne ut navn på verkstedet og hvor det ligger. Vil ikke ha noe med de å gjøre!

Lenke til kommentar

Godt å høre at folk forstår problemet :)

Eg kommer ikke til å spesifisere hvilken stasjon det gjelder, men eg kan si at det er en av de større kjedene i Norge.

En klage blir uansett sendt inn til biltilsynet som takk for servicen.

Og neste gang velger eg et annet sted... om eg så må dytte bilen det ekstra stykket...

Lenke til kommentar

Ja en lite oppdatering må vel på plass.. :)

Eg har ikke hentet bilen enda, hovedsaklig pga min egen prioritering på jobb(bilen har det faktisk vært lite bruk for i det siste), og litt treghet.

Eg var uansett i kontakt med vegvesnet i dag og sjekket at den var godkjent og forhøre meg om hvor eg skulle henvende min klage.

Bilen var godkjent og nå har eg avtalt skyss til verkstedet til fredag etter at selve verkstedet er stengt og sjefen har gått hjem. Vi får enda se om eg får utlevert nøkkelen da... (men eg tar med en reserve, just in case)...

Og til dere som lurer. Opprinnelig faktura er lagt inn i nettbanken med forfall mandag... sånn i tilfelle...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...