wewwen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er ikke han som eier noen av bilene det er snakk om og de har eller ikke rett til å ta "pant" i bilen fordi regningene ikke blir betalt til første frist, det vanlige er å sende ny regning med purregebyr. Er jo omtrent det samme som adsl leverandøren din skulle tatt pcen din fordi du ikke har betalt regningen på første frist. 7008057[/snapback] Har de ikke sendt purring? Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Har de ikke sendt purring? Hvorfor fakturaen ikke ble betalt er helt utenom saken. Vi har ikke fått en eneste purring Endret 5. oktober 2006 av trra Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Han eier den første bilen, og de tar firmabilen i pant... Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nei, kona eier den første bilen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har de ikke sendt purring? Hvorfor fakturaen ikke ble betalt er helt utenom saken. Vi har ikke fått en eneste purring 7008126[/snapback] Da blir det en helt annen sak, død over bilvekstedet! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er jo omtrent det samme som adsl leverandøren din skulle tatt pcen din fordi du ikke har betalt regningen på første frist. 7008057[/snapback] Blir mer som at adsl firmaet tar pc-en til kona og en firma pc fordi regninga til kona ikke er betalt Men ja, stå på ditt, ikke gi deg. Legg gjerne ut navn på verkstedet og hvor det ligger. Vil ikke ha noe med de å gjøre! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Godt å høre at folk forstår problemet Eg kommer ikke til å spesifisere hvilken stasjon det gjelder, men eg kan si at det er en av de større kjedene i Norge. En klage blir uansett sendt inn til biltilsynet som takk for servicen. Og neste gang velger eg et annet sted... om eg så må dytte bilen det ekstra stykket... Lenke til kommentar
heismann-h Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Du kan jo gå til TV2 hjelper deg. Så hvis du er heldig får du da høre at det har oppstått en feil og får tilbake bilen + en purring. Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skjedd noe mer i saken, nomore? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja en lite oppdatering må vel på plass.. Eg har ikke hentet bilen enda, hovedsaklig pga min egen prioritering på jobb(bilen har det faktisk vært lite bruk for i det siste), og litt treghet. Eg var uansett i kontakt med vegvesnet i dag og sjekket at den var godkjent og forhøre meg om hvor eg skulle henvende min klage. Bilen var godkjent og nå har eg avtalt skyss til verkstedet til fredag etter at selve verkstedet er stengt og sjefen har gått hjem. Vi får enda se om eg får utlevert nøkkelen da... (men eg tar med en reserve, just in case)... Og til dere som lurer. Opprinnelig faktura er lagt inn i nettbanken med forfall mandag... sånn i tilfelle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå