anderfo Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Det hadde vært utrolig kjekt med linker til de sist besøkte forumtrådene på forsida, sånn som dere har (hadde) på digitalkamera.no... Det kan vel blant annet føre til at forumet blir mer besøkt? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Joda, vi har fått det nå. Takk for tips. MLW Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Det spørs vel egentlig hva du mener... Er jo 4 inngangsportaler til forumet. (heng meg hvis jeg tar feil) Overklokking.no, gamer.no, hardware.no og sourcecode.no som er den nyeste. Vet ikke hvilken du bruker men jeg har alltid sett siste meldinger på preview hos overklokking.no. Sveinl. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 19:50, skrev Sveinl:Det spørs vel egentlig hva du mener...Er jo 4 inngangsportaler til forumet. (heng meg hvis jeg tar feil)Overklokking.no, gamer.no, hardware.no og sourcecode.no som er den nyeste.Vet ikke hvilken du bruker men jeg har alltid sett siste meldinger på preview hos overklokking.no.Sveinl. Så vidt jeg vet er det flere innganger enn de 4 du nevner. F.eks. akam.no/akamera.no/digitalkamera.no, barbara.no, tull.no og amobil.no Hos digitalkamera.no har det ihvertfall vært preview, og nå har det jo blitt sånn hos akam.no (bra!). Hvorfor de andre portalene ikke har preview aner jeg ikke, men de burde absolutt hatt det, syns jeg.. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 21:29, skrev anderfo: Quote: Den 2002-11-02 19:50, skrev Sveinl: Det spørs vel egentlig hva du mener... Er jo 4 inngangsportaler til forumet. (heng meg hvis jeg tar feil) Overklokking.no, gamer.no, hardware.no og sourcecode.no som er den nyeste. Vet ikke hvilken du bruker men jeg har alltid sett siste meldinger på preview hos overklokking.no. Sveinl. Så vidt jeg vet er det flere innganger enn de 4 du nevner. F.eks. akam.no/akamera.no/digitalkamera.no, barbara.no, tull.no og amobil.no Hos digitalkamera.no har det ihvertfall vært preview, og nå har det jo blitt sånn hos akam.no (bra!). Hvorfor de andre portalene ikke har preview aner jeg ikke, men de burde absolutt hatt det, syns jeg.. Takk for opplysningen om de andre sidene og Tusen takk for at du ikke hengte meg Man lærer noe nytt hver dag. Det bør være et livsmotto :wink: Sveinl. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Hehe, da lærte jeg et livsmotto i dag... På hver av sidene står det linker til alle de andre sidene. Se under feltet "Partnere" til venstre på forsiden av akam.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå