abene Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Google har lansert en norsk språkversjon av den populære e-posttjenesten Gmail. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Glimrende! Endelig på norsk Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Dette er jo en stor forbedring å som da kan kapre enda mere kunder til Google Stå på. Lenke til kommentar
hanstor Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Google Calendar er også på norsk nå. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=641023&hl= Lenke til kommentar
phex Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Enkelte funksjoner som er tilgjengelige med engelsk innstilling, er kanskje ikke tilgjengelige når du velger en annen språkinnstilling. Vi arbeider hardt for å gjøre alle Gmails funksjoner tilgjengelige for alle språkinnstillinger. Takk for at du viser tålmodighet. Og hvilke funksjoner er det snakk om mon tro? Og gjelder det for den norske versjonen? Endret 2. oktober 2006 av phex Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Flott! Dette har jeg ventet lenge på! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ahh, irriterte meg grønn da jeg her om dagen skulle skifte språk, og bare fant svensk som var noe nærmere norsk enn engelsk, så at dette kom såpass kjapt var gledelig. Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det var jaggu på tide! Lenke til kommentar
knaill Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nesten litt pussig at det tok så lang tid. Islandsk var på plass før norsk. Kan det ha noe å gjøre med at google ikke eier gmail.no? Lenke til kommentar
morra Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har ventet altfor lenge nå. Håper det er god oversettelse... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Oversettelsen har da vel vært ferdig lenge? Men det tok sin tid likevel. GMail ser ut til å bli bedre og bedre. Jeg liker også muligheten til chatting direkte i nettleseren. Jeg anbefaler alle å prøve det. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvordan er det mulig og få Gmail?? Synes den har vært temmelig lenge i beta nå så må den vel være klar snart?? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Man må vel inviteres ennå, muligens. Har du lyst på en konto kan du sende meg en PM, eller bare gå til GMail-giverne-tråden her på forumet. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Google liker vel litt lang beta-testing, ser egentlig ingen grunn til at det skal være beta lengere, fungerer veldig bra her, og som efikkan sa, den chatte-funksjonen er ganske kjekk. edit: endel raskere enn meg Mr.Berg. Endret 2. oktober 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Dette tok sin tid! Men endelig kom det, og da er man fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå