Gå til innhold

Signal fra Pc til tv

satanic

Anbefalte innlegg

Har prøvd en kabel i fra SVHS til scart, dvs fra pc til scart på tv'n, og resultatet er svart/hvitt bilde. Har prøvd å stille på PAL/NTSC-modene, men uten endring. Noen som har vært borti samme problem og som kan hjelpe meg med dette?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alt av innganger på tv'n ja, men jeg har kjøpt en kabel hvor både lyd,(via en stereo minijack.plugg), og bilde (via svhs) som er den enkleste måten etter mitt syn, og man slipper flere kabler over gulvet.. Ingen triks eller tips som noen vet av. har prøvd å stille på alt av innstillinger på skjermkortet på laptop-en, og har også kikket på instillingene på tv'n, men uten å lykkes med å få frem en eneste farge....

Lenke til kommentar

Oki. Får nesten gjøre det da...Siden den enkleste løsningen ikke fungerer. Men må da kjøpe flere kabler og evt tape sammen da...Blir litt kluss, og fort stygt men...Takk for hjelpa. Vet egentlig at det heter s-video....S-vhs er et video begrep som betegner den "nye typen" vhs, og skal forbedre kvaliteten.....så langt det lar seg gjøre med vhs da.... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...