Gå til innhold

Størrelse på tekst N80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig og justere størrelse på tekst på N 80. Har ikke funnet ut åssen man justerer dette. Dette er jo helt vanlig på andre Nokia modeller. :hmm:

6981689[/snapback]

Tenker du på menyer etc, eller tenker du på når du srkiver meldinger?

Lenke til kommentar
Er det mulig og justere størrelse på tekst på N 80. Har ikke funnet ut åssen man justerer dette. Dette er jo helt vanlig på andre Nokia modeller. :hmm:

6981689[/snapback]

Hei

Hvis du tenker på sms,så er svaret nei.Det går ikke ann å gjøre det på Symbian mob.

Lenke til kommentar

6981689[/snapback]

Tenker du på menyer etc, eller tenker du på når du srkiver meldinger?

6982294[/snapback]

Ja det er når jeg skriver meldinger.Fikk svar av en annen og han sier at det ikke går på symbian telefoner. Hmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Ja det er når jeg skriver meldinger.Fikk svar av en annen og han sier at det ikke går på symbian telefoner. Hmmmmmmmmm

6982589[/snapback]

Både og...

Du kan ikke endre skriftstørrelse, men du kan endre fontene (og dermes størrelsen) ved å laste ned et nytt sett med fonter. Disse vil overskrive de gamle, så dette er en permanent løsning.

Lenke til kommentar

6982589[/snapback]

Både og...

Du kan ikke endre skriftstørrelse, men du kan endre fontene (og dermes størrelsen) ved å laste ned et nytt sett med fonter. Disse vil overskrive de gamle, så dette er en permanent løsning.

6983250[/snapback]

Du har vel ikke noen linker? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...