ejeger Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei.. Har et problem på en del pc'er. Det er at eg får ikke spolt lenger på TV 2 WebTV.. Flytter eg markøren skjer det ingenting.. Noen som har vært borti det samme problemet ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvilken nettleser bruker du? Jeg har hatt dette problemet med FF, men ikke i IE. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvilken nettleser bruker du?Jeg har hatt dette problemet med FF, men ikke i IE. Har du prøvd en extension som heter IE Tab 1.0.9? Med den funker ihvertfall FXTV (...er vel noe TV2-greier....) i Firefox. mvh Pantera Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Funker verken i IE eller FF.. :-S Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 vent til den er helt ferdig lastet ned.. Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 En ting eg la merke til no er at det ikke går an å ta pause lenger heller.. Den viser helle ikke hvor lang klippet(innslaget) er. Og ja eg venter til den har "bufret". Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvorfor brile penger på NettTV? Vis dere bare skal se TV i sanntid, bruk TVNoo? (søk Google:P) Har bare opplevd problemer med dette i Opera. Ingen oppdateringer du har missa? Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Bruker ikke penger på webtv ;-) Gratisabb.. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 web-tv'n til tv2 er desverre gangske dårlige saker.. i helga gikk det faktisk ikke ann å bruke linken fra hovedsiden dems, da de hadde redesignet og fjernet pop-up-funksjonen. Får satse på at de fikser det etterhvert. Det kan også hende det hjelper å ha en spesiell versjon av MediaPlayer, men har man nyeste bør man være sikra... Skulle ikke forundre meg om ulike nettlesere tolker koden dems forskjellig, men det ser ut til å fungere på Opera 9.01 iallefall! Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Fant ut av det :-D Ref: Hjelpesidene til TV 2 WebTV Hvis du har installert Windows Media Player 11 beta kan spolefunsksjonen ikke virke. 31. august kom det en ny betaversjon av Windows Media player. Den har versjonsnr. 11.0.5705.5043. Denne kan lastes ned her: http://download.microsoft.com/download/3/D...sxp-x86-enu.exe :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå