Ustedalen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 I sommer, i nesten 3 uker, sleit jeg med sovn. Jeg klarte ikke aa sove, i alle fall ikke bra. Jeg har ingen anelse hvorfor, men det plagde meg. Dette bildet er tok jeg faar aa prove aa illustrere hvordan det er aa ikke faa sove. Tanken med at jeg hadde paa meg klaer, er at man kan gaa like gal og vaere like trott om dagen. Noen innvendiger? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg, som aldri har opplevd insomnia, får ikke med engang en følelse av hvordan det er, av bildet. Men skjønner at man blir frustrert og sikkert veldig lei/oppgitt, og at de to humørene skifter like ofte som sekundviseren på klokka passer 12. Det klarte du å formidle veldig bra. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Veldig godt valg av T-skjorte. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bilde nr. 1 kunne du kanskje satt kameraet litt lengre til høyre? Synes at motivet var litt for langt til venstre. (Bilde nr. 1) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg liker det, men tror det kunne ha vært tøft å se enda flere "tilstander" bortover. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det f0rste som slo meg var at bildet skulle illustrere migrene eller hodepine.. Men jeh, er enig med overnevnte. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Takker for tilbakemelding. SvennAndre, du tok meningen med bildet ganske bra. Zeromac: Hva mener du med at motivet er til venstre? Kroppen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå