Gå til innhold

Hvordan er PowerColor Radeon X1600PRO 256MB kortet

ray001

Anbefalte innlegg

Er det noen som har testet PowerColor Radeon X1600PRO 256MB, HDMI, GDDR3, PCI-Express(det MÅ være et low profil kort)?

Tenker på kvaliteten fra kortet og om det er ulyder fra vifta?

Skal stå i Media PC/TV i stua

Eller er det noen bedre?

Endret av Ray001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått testa kortet - genialt. HDMI utgangen detektere selv skjermtype, dette gjorde ikke DVI utgangen på x300 som tidligere sto i HTPC'n. Mulig dette har noe med qpvision skjermen og ikke skjermkortet å gjøre. Er veldig usikker på støy da jeg kun har boxed vifte til proc'n men- ny kjøler hentes idag slik at jeg får testet støy også. 264 codec baserte filmer går som en drøm -noe det ikke gjorde tidligere på x300 skjermkortet.

spec: Celeron 2.66ghz, 1gb ram, 160gb sata, x1600pro.

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått testa kortet - genialt. HDMI utgangen detektere selv skjermtype, dette gjorde ikke DVI utgangen på x300 som tidligere sto i HTPC'n. Mulig dette har noe med qpvision skjermen og ikke skjermkortet å gjøre. Er veldig usikker på støy da jeg kun har boxed vifte til proc'n men- ny kjøler hentes idag slik at jeg får testet støy også. 264 codec baserte filmer går som en drøm -noe det ikke gjorde tidligere på x300 skjermkortet.

spec: Celeron 2.66ghz, 1gb ram, 160gb sata, x1600pro.

7011551[/snapback]

høres bra ut :dribble:

en kan vel skifte ut vifta på skjermkortet og(det går nå vanlige skjermkort), til en bedre & mindre støyende vifte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...