jensemil Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Jeg tror kreften min er over. Faar siden jeg lagde denne posten, saa har jeg ikke blodd neseblod 1 gang. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hadde samme problemet når jeg var rundt 7-11 år, blødde flere ganger i uken. Veldig irriterende. Noen ganger kunne jeg snyte ut "vevklumper" med blod og da stoppet somregler blødningen. Var først en gang å brente i ene neseboret, men noen år senere var det like ille igjen. Så var da en gang til å brente, og siden har jeg ikke hatt noe problem! = ) Så anbefaler virkelig å ta en tur til en øre nese hals lege hvis dette er et problem for deg/dere! Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Problemet er ikke at jeg ikke vill. Men at jeg er lat, aa ikke gidder! Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 har blødd neseblod 2-3 ganger i måneden så lenge jeg kan huske. Har fått brent i nesa ett par ganger hos lege, men disse kulene irriterer bare, og somregel snytes di rimelig kjappt ut, hos meg i alle fall. Eneste som funkerfor meg er å knipe igjen like under der beinet slutter, og holde til jeg blir lei, blåse ut eller svelge (*frysning*) klompen med koagulert blod, for så å leve normalt vidre. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den kompen med koagulert blod jeg pleide å snyte ut.. da stopper det instantly, har ikke helt skjønt hvorfor = P Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Den kompen med koagulert blod jeg pleide å snyte ut.. da stopper det instantly, har ikke helt skjønt hvorfor = P 7411239[/snapback] Tusen takk! Da har jeg bevis på at min metode virker. Har brukt denne metoden i et par år nå, og de som ser det tror jeg besitter sataniske krefter fordi jeg bare er borte i to sekunder mens jeg stanser blødningen... Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 har slutta å blø neseblod etter at jeg dro inn i militæret. merkelig, men klager ikke Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Den kompen med koagulert blod jeg pleide å snyte ut.. da stopper det instantly, har ikke helt skjønt hvorfor = P 7411239[/snapback] Tusen takk! Da har jeg bevis på at min metode virker. Har brukt denne metoden i et par år nå, og de som ser det tror jeg besitter sataniske krefter fordi jeg bare er borte i to sekunder mens jeg stanser blødningen... 7411644[/snapback] Jepp! det pleier å funke ganske bra! så det er nok et tips til andre også! = P Lenke til kommentar
audible Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hehe, satan og blødninger Anyway. Hvis man veldig lett får blåmerker, neseblod o.l. så kan det være tegn på kreft, kosthold genetikk, abnormalt godt forhold mellom nesen og fingeren:) Hyppig blødning er IKKE normal (nuvel, mens.. ) , og man bør jo screene blodet. Jeg trodde at man i USA preppet inn ganske mange vitaminer i kostholdet. F eks Folatsyre er rikelig tilsatt i alt mulig av kost for å unngå misdannelser på fostre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har ikke kreft..men blør endel fra høyrenesebor..ALDRI fra venstre.. Lenke til kommentar
Gjest martin Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg selv blør på sommeren 3x per dag Har nylig vært hos ØreNeseHals legen og fått svidd på den ene siden. Noen tips han kom med for å stoppe blødninger var: -Bøy hodet litt framover, -Press på øvredelen av nesa med noe kaldt, -og sug på en isbit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå