salah Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vet noen hva stasjonen som ligger nærmest i Beitostølen heter? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lillehammer? Gjøvik? Går ikke tog til Fagernes lenger så du må vel ta buss et stykke. Lenke til kommentar
salah Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Skal altså komme meg til Beitostølen, hva er billigste alternativ? Reiselengde og hva jeg reiser med har ikke stort å si, er med venner, så jeg vil ikke kjede meg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvor bor du? Hadde kanskkje vært en fordel å vite det. Lenke til kommentar
HerrSmith Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vet noen hva stasjonen som ligger nærmest i Beitostølen heter? Fagernes er nok nærmeste togstasjon i forhold til Beitostølen. Sånn hvis du fortsatt lurer Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Buss til Sandvika og dermed buss opp til Fagernes hvor du bytter buss (overgang gjelder på biletten som du kjøpte i Sandvika). Blir vel ikke mer enn 200 kr om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 hvorfor ikke ta Valdresekspressen som tar deg helt frem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå